rob2004 rob2004
639
BLOG

List otwarty do Narodowców

rob2004 rob2004 Polityka Obserwuj notkę 7

 Koledzy Narodowcy!

Jestem sercem i umysłem za rozwojem Ruchu Narodowego w Polsce. 
Jestem uczestnikiem Marszu Niepodległości w Warszawie. Stałem z Wami na Placu Konstytucji i na Placu na Rozdrożu, gdy atakowała nas policja.
Niosłem biało-czerwoną dumnie, wzniośle i z honorem.
Ale dziś pytam się - dla kogo gracie?
Jesteście przeciw Banderze? Bardzo dobrze.
Jesteście przeciw zbrodniarzom wołyńskim? Bardzo dobrze.
Jesteście przeciw zakłamywaniu historii? Bardzo dobrze.
Jesteście przeciw wspieraniu ruchów nawiązujących do zbrodni przeciw Polakom? Bardzo dobrze.
Ale ...
Nie wpychajcie Ukraińców w ramiona Moskwy
Nie szydźcie z ofiar na Majdanie
Nie zrównujcie wszystkich co oddawali życie i zdrowie w tych dniach z banderowcami.

Uczcie Ukraińców historii ....
Wielu z nich nie zna prawdy o Wołyniu
Wielu z nich nauczono, że Polska i Moskwa były zawsze przeciw Ukrainie.
Uczcie ich tej prawdy, pokazujcie im co się działo, wspierajcie tych co chcą o tym rozmawiać.

Natomiast szydzenie dziś z tych co ginęli ....
Jest na rękę Moskwie.
Zwykły Ukrainiec znienawidzi nas za to, że szydzimy z tych co oddali za Majdan życie.
Rów jaki teraz kopiecie nie da się zasypać przez następne wiele lat. 

Skorzysta na tym....
Moskwa, której mocarstwowa rola stoi pod wielkim znakiem zapytania bez posiadania Ukrainy w swojej strefie wpływów.
Berlin, który dawno odrobił lekcje z historii i wie, że tylko w odrodzonej Rzeczpospolitej Narodów Polska może stać się niezależnym od Niemiec podmiotem na arenie międzynarodowej.

Francja i Wielka Brytania nie zapomniały o tym co ich dzieliło, ale kiedy przyszedł czas to wspólnie stanęły przeciw Prusom na początku wieku XX.

Nie zapominajmy co dzieliło nas z Ukraińcami w przeszłości, ale nie dajmy się dziś dzielić ponieważ bez wolnej Ukrainy nie będzie wolnej Polski.

rob2004
O mnie rob2004

Normalny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka